RSS

Microanotimpuri – Mai

01 Mai

 

Umbrele mele bezmetice  se fereau de întuneric, din el desprinse de privirea ta,

Liniştitoarea!

Soarele curgea cald, îmbrăcând roşiatic trupuri  prelungi, grăbite să mă ajungă.

Toate degetele copacilor îmi strângeau sufletul în bătaia respiraţiei tale…

Picura peste rana mea vie cu lumi de frunze şi umbra mâinii tale îmi susura răcoros de a lungul inimii, zorindu mă…

Erai…

dar totul în jur a mirosit a rugină .

A zbârnâit înfiorat sunetul de platoşă goală.

Întreaga noapte s a spart, prăvălindu şi hăul prin mine.

 

Lasă un răspuns

 
